dinsdag 27 maart 2012

Altijd lachen...

Dit is de grote reden waarom ik dus een Iers nummer moest hebben. (heb een GSM + Top up abonnement bij Tesco gekocht voor maar 25 euro en de bonus eraan is dat het ook een Samsung is zoals mijn andere/Belgische GSM. Zo kan ik de oplader voor beide gebruiken, maar dat wou ik niet vertellen)

Mijn mentor is zoals jullie misschien al wel een beetje door hadden, best een toffe kerel. Zeer gedreven in zijn werk en absoluut gene stoemerik. Daarom noem ik hem dan ook Dr. P. (omdat hij me altijd voor te lachen corrigeerde) 
Maar daarstraks heb ik luidop gelachen toen ik zijn sms'en kreeg. Ik zal snel even de situatie schetsen: morgen is eindelijk mijn eerste evaluatie gepland, mijn mentor van de KHLeuven belt dan naar mijn mentor hier om samen te babbelen/overleggen. Vandaag zat ik dus samen mijn Dr. P. (mentor hier) om het evaluatieformulier te overlopen. Het volgende is de conversatie via sms nog geen uur geleden:

Dr. P.: Call set for 10am tomorrow. You can attend also I suppose...
Me: I'll be standing at your door at 10 am. Greets B.
Dr. P.: Or you could come in ;)
Me: Yes that would help, lol :)
Dr. P.: Yes, especially since the phone cable is not too long... See you tomorrow BB
Me: Or I'll bring an extension cable ;) See you tomorrow Dr. PM.
Dr. P.: Bonus marks for creative independent thinking and troubleshooting ;)
Me: Score!
Dr. P.: You know it!

"LOL" betekent "Laughing Out Loud" (en ja dat was letterlijk zo)

Ik moest het even delen
Groetjes vanuit Ierland

4 opmerkingen:

  1. Dat is bijzonder grappig en lachen is heel gezond.
    Veel succes morgen met je evaluatie..Laat iets weten hoe het geweest is.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De evaluatie was excellent :P
      Er waren een paar zaken nog niet van toepassing maar daar komt na de vakantie verandering in.
      Alleen zal ik een beetje tijd moeten zoeken om wat te schrijven aan mijn thesis.

      Groetjes

      Verwijderen
  2. Wacht niet te lang om al wat te schrijven. Alles komt bij elkaar en dan heb je kans dat je dingen vergeet.Maar ik ben blij dat de evaluatie heel goed was.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij wil gewoon weten of je pakje al is toegekomen, is het niet?

      zo heel veel gebeurd hier niet hoor, veel werk en weinig slaap dat is wat hier het meeste voorkomt.

      Verwijderen