woensdag 20 februari 2013

15 minutes of shame

hahahahahahahahahahahhahahahahahaha...... *even bijkomen en* hahahahahhahahahahhahahahahahhahahahhahahahahaaaaaa.....

Het is toch niet waar zekers. Na al die jaren heb ik perongeluk het filmpje gevonden waar ik mee op TV ben geweest. 

Aanschouw (ik begin te spreken vanaf 1min. 15sec.):



Het gaat over de Eurekas. Een Wetenschapscommunicatieproject. In het schooljaar van 2007 en 2008 namen mijn vriendin en ik deel aan dit project. Samen met nog een paar andere goede vrienden. 
Het ging zelfs zo goed dat we het origineelste experiment hadden en een prijs wonnen.
"De Award voor het origineelste experiment ging naar het Don Bosco Instituut in Haacht met Al blazend zuigen. Tijdens de presentatie toonden zij hoe je toch al blazend kan zuigen. Dat het niet zo eenvoudig was, bleek toen ze een van de toeschouwers hun uitvinding lieten proberen. De volgende uit het publiek was wel erg jong maar had gelukkig veel adem zodat iedereen kon zien hoe het ping pong balletje zweefde door te blazen."

Te grappig gewoon:

Foto's van de Eurekas Awards van 2007-2008 

een stuk van de "uitleg" van onze proef staat ook nog online. (hierzo)

Het is echt een stukje geschiedenis uit mijn leven en mijn schatje weet waarom!
Love you!!


groetjes

3 opmerkingen:

  1. Waar heb je dat nog gevonden?
    love you

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel ik was nog eens naar de foto's aan 't kijken op mijn laptop en dacht eens te surfen naar de website van Eurekas. En blijkbaar hebben ze nu wel filmpjes van TV reportages. Dat hadden ze vroeger niet. Toen heb ik eeuwen zitten zoeken naar de reportage maar zonder succes. Puur toeval eigenlijk.
      Love you 2!

      Verwijderen