donderdag 31 januari 2013

Het is af

Al terug een update? Jajaja, want ik kan met veel plezier vertellen dat ons Periodiek Systeem der Elementen af is. We moesten nog net stokken/staven zoeken en alles stikken met het naaimachine. Het heeft lang geduurd, het is ook niet op tijd af geraakt maar nu is het af.




Hier en daar zijn er wat kleine correcties maar dat is helemaal niet erg want mijn schatje en ik hebben ons goed kunnen amuseren tijdens het maken ervan. 
Het resultaat mag er zijn! Ik ben alleszins trots, mijn schatje moet het nog zien :P

Nu moet ik het nog verhuizen naar mijn kot en het daar omhoog hangen. Want hier gaat het niet blijven hangen hoor. Anders hangen binnenkort de poezen er in. 

Voor de geïnteresseerde die de achtergrond willen weten over de laatste twee nieuwe elementen 114 (Fl = flerovium) en 116 (Lv = livermorium) kunnen dit hier lezen, klikkerdeklikkerdeklik hierzo!

Swoit,
op naar mijn volgende project dat nog af moet :P 

groetjes

2 opmerkingen:

  1. Voor de mensen die het zich afvragen. Het is allemaal met de hand gedaan. Eerst heb ik het helemaal met potlood uitgetekend en dan hebben we samen (mijn vriendin en ik) het met de hand geschilderd.
    Waarom geschilderd als er gemakkelijkere manieren bestaan? Wel omdat we daar goesting in hadden. Bovendien doet mijn vriendin doet het graag en zo konden we ook langer met elkaar bezig zijn :P De meeste correcties die we hebben moeten doen kwamen dan ook door mij.
    Maar het moet ook niet perfect zijn, het is maar om op kot/thuis op te hangen en daarbij streven naar perfectie is niet altijd gezond. Je met maar blij zijn met wat je hebt. Voor ons telt het creatief bezig zijn meer mee dan het eind resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen